söndag 29 januari 2012
Utflykt
Verkade inte som Julius var sugen på McDonalds. Slutade med att han satt i vagnen på Ikea o käkade sin ostburgare.
Blev en trevlig o avslappnad dag i Västerås.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar